Початок був банально простим – вправляння у грамотності за посібником з граматики, але згадка про місцевість, що дотична до моїх неймовірно захоплюючих спогадів річної давності, перевернула хід усіх наступних подій.
Навчання написання про цікаве місце за форматом писемного мовлення, у зворотньому порядку – від готового прикладу до правила, перейшло у пошук інформації про варту уваги туристичну принаду. А далі ми вчились бути критиками і писати своїми словами, що не так просто – своїми словами не так красиво. Наступним етапом був електронний журнал і кожен, хто виконав це завдання, був собі редактором. Skype урок із вчителькою цього справжнього раю на землі, що називається Кловеллі, було несподіванкою для моїх дев’ятикласників. Було напруження, потрібна була максимальна увага і ‘добре вухо’ , простіше було під кінець. Ставлячи Елісон питання , мої дев’ятикласники прояснили для себе окремі моменти, що викликали сумнів під час пошукової роботи. Добіг кінця цей робочий процес. Помилки і стрес позаду, і ми перейшли до вищого щабля, ті хто працював. Психологи твердять, що стресові ситуації сприяють розвитку .
Впевнена, що цей урок був яскравим прикладом того, що я намагаюся донести до їхнього розуміння – ані вчитель, ані посібник не є єдиним джерелом інформації з іноземної мови
Не усе так однозначно просто із тими підлітками. Те, що нам, класикам за психологічними теоріями особистостей, видається цікавим - їм, постнекласикам, а це прірва між одними і другими, бачиться у цілковито іншому вимірі. Вони нам цього не кажуть, ті котрі звикли чемно виконувати задані нами завдання, а іншим допомагає інстинкт самозбереження, і виходить як виходить. Й усі ми разом, є заручниками того, незмінного віками, процессу, покликаного виховати того хто змінить хід розвитку нашої країни. Тому психологи, із повним розумінням вікового розвитку, мають стати рятувальним човном у цьому програмній "повені" нашої освіти. (Рубан М.Б.)
|